Sinke Komejan
Wat is mijn woning waard?
Wat is mijn woning waard?
Vraag het kosteloos aan één van onze makelaars.
Direct Aanvragen
Plaats zoekopdracht
Terug naar overzicht
Terug naar overzicht

Veersepoort 5 – Start verkoop fase 2 en fase 3

8 april 2022

Op zaterdag 9 april 2022 start de digitale verkoop van de laatste eengezinswoningen van Veersepoort 5. Vanaf deze dag is het mogelijk om u via de projectwebsite online in te schrijven voor één of meerdere woningen uit fase 2 en 3. ⚠️ Let op: Bij interesse inschrijven vóór 20 april 2022 17.00 uur. Benieuwd welke woningen in verkoop gaan? Bekijk het aanbod op de projectwebsite!

Bekijk het aanbod Direct inschrijven

 

Meer informatie lees je op onze nieuwbouwpagina van de Veersepoort 5

Inschrijvingen en toewijzing

U kunt zich inschrijven door het digitale inschrijfformulier in te vullen dat op 9 april wordt opengesteld op de projectwebsite. De inschrijving start op zaterdag 9 april 2022 om 9.00 uur en sluit op woensdag 20 april 2022 om 17.00 uur. Bij het inschrijfformulier moet ook een haalbaarheidscertificaat worden bijgevoegd. Verderop in deze nieuwsbrief leest u daar meer over.

Het is weliswaar geen fysieke verkoopmanifestatie, desondanks staan de makelaars klaar voor al uw vragen! Mocht u vragen hebben dan kunt u de makelaars bellen om een afspraak in te plannen.

Op 22 april 2022 vindt de toewijzing van de koopwoningen plaats. De kandidaten aan wie een woning wordt toegewezen zullen door de makelaar gebeld worden voor het plannen van een kopersgesprek. Vooruitlopend op het kopersgesprek zendt de makelaar de contractstukken digitaal toe. Tijdens dit gesprek wordt u in de gelegenheid gesteld om vragen te stellen en zal de makelaar een toelichting geven op de contractstukken en de route om te komen tot aankoop van uw woning.

De volledige uitleg over de inschrijving en toewijzing kunt u vinden op de website.

Bekijk het toewijzingingsbeleid

 

Verkoopdocumentatie

Vanaf 9 april 2022 is ook alle verkoopdocumentatie van de woningen in fase 2 én fase 3 te downloaden van de projectwebsite. Zo kunt u de brochures, prijs- en optielijsten downloaden.

Mocht u liever het inschrijfformulier op papier in plaats van digitaal in willen vullen, heeft u de mogelijkheid om het inschrijfformulier te downloaden en uit te printen. Deze kunt u vervolgens fysiek bij één van de makelaars afgeven. De brochures van de verschillende woningen zijn ook af te halen bij ons op kantoor.

Haalbaarheidscertificaat

Bij uw definitieve inschrijving, welke u vanaf 9 april 2022 mogelijk is, moet u een haalbaarheidscertificaat indienen. Bij nieuwbouwprojecten komt het namelijk voor dat de financiering van de woning niet haalbaar blijkt te zijn. Om teleurstelling te voorkomen is het daarom belangrijk dat geïnteresseerden die zich inschrijven vooraf goed op de hoogte zijn van hun financiële mogelijkheden. Zo weet u en wij of een hypotheek haalbaar (kunt u een hypotheek verkrijgen voor het benodigde bedrag) en betaalbaar (vindt u dat er een betaalbare maandlast ontstaat, waarbij ook het leven nog leuk blijft) is.

Het is mogelijk om een gesprek in te plannen bij de Rabobank en De Hypotheekshop. Tijdens dit gesprek wordt inzichtelijk gemaakt wat uw financiële mogelijkheden zijn en ontdekt u wat uw maandlasten worden. Indien de woning betaalbaar is ontvangt u na dit gesprek op basis van de indicatie van de v.o.n. prijzen een haalbaarheidscertificaat.

Haalbaarheidscertificaat gesprek inplannen