Frans den Hollanderlaan 21 Goes

Algemeen

Omschrijving

Leuk kleinschalig kantoorpand!

Deze locatie is één van de weinige plekken in het centrum van Goes waar het mogelijk is om kleinschalige kantoorruimte te huren die geschikt is voor talrijke vormen van commerciële en niet commerciële dienstverlening. Het kantoorpand is gelegen aan een rustige doorgaande weg welke de verbinding maakt tussen enerzijds de openbare vervoersvoorzieningen en anderzijds het kernwinkelgebied van Goes. De kantoorruimte is keurig netjes afgewerkt en o.a. voorzien van eigen parkeergelegenheid, stoffering en databekabeling.

Locatie:
Bent u op zoek naar een centrale plek waar uw onderneming optimaal tot bloei kan komen? Het object is optimaal gelegen aan de rustige doorgaande weg die het centrum van Goes verbindt met alle uitvalswegen. Al vele jaren is dit een van de meest prominente en succesvolle zichtlocaties voor ondernemers in Goes. Een locatie met allure, in de directe omgeving zijn onder meer gevestigd: notariskantoor, advocaten, makelaars, banken en tal van andere dienstverleners.

Goes:
Goes is een gezellige en compacte stad met 38.000 inwoners, centraal gelegen en heeft een enorm voorzieningenniveau. Nergens in Zeeland is beter te zien dat de economie op volle toeren draait, dan in Goes. In Goes wemelt het momenteel van nieuwe ontwikkelingen. Met volop bouwactiviteiten en bedrijvigheid langs de A58 op bedrijventerrein De Poel tot megaprojecten zoals Westerschans bij de Ringbrug en de bouw van de verkeerstunnel onder de spoorlijn. Ook de woningbouw gaat crescendo. De afgelopen jaren leverde Goes de meeste woningen op van alle Zeeuwse gemeenten, maar er wordt nog een tandje bij gezet. Riethoek wordt afgerond, Mannee is al een eind op streek, Aria groeit snel en Goese Diep komt in een stroomversnelling - om alleen de grote wijken te noemen.

Bestemming:
Het object ligt binnen het vigerende bestemmingsplan 'Binnenstad Zuid' dat onherroepelijk is vastgesteld op 15 juni 2006 en heeft de bestemming 'Maatschappelijke doeleinden'. Deze gronden zijn bestemd voor educatieve, sociaal-medische, sociaal-culturele, levensbeschouwelijke voorzieningen alsmede voorzieningen ten behoeve van openbare dienstverlening en zakelijke dienstverlening (kantoren), alsook ondergeschikte detailhandels- en/of horeca activiteiten uitsluitend ten dienste van deze maatschappelijke voorzieningen.

Voorzieningen:
- airconditioning unit;
- pantry;
- vloerbedekking;
- zonwering buitenzijde (rolluiken, overal behalve aan de straatkant);
- kabelgoten met databekabeling;
- centrale verwarming.

Indeling:
0 : entree, hal, meterkast, doorgang naar open kantoorruimte voor, toilet, trapopgang naar 1e verdieping, kantoorruimte achter met inbouwkasten, pantry en opslag met doorgang naar achterzijde.

1 : archief 1, archief en cv-opstelling.

Parkeren.
Parkeren kan op de drie parkeerplaatsen voor het pand of (betaald) in de directe omgeving en/of de openbare weg.

Servicekosten:
Niet van toepassing. Huurder zal zelf zorg dragen voor de levering van de nutsvoorzieningen en water, alsmede de communicatieve diensten.

Aanvaarding:
per 1 september 2019

Huurtermijn:
In overleg.

Opzegtermijn:
12 maanden.

Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, voor het eerst 1 jaar na ingangsdatum huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de Consumentenprijsindex (CPI), reeks, CPI- Alle Huishoudens (2006= 100) zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Huurbetaling:
De huurpenningen en eventueel verschuldigde BTW en servicekosten dienen te worden voldaan bij vooruitbetaling per maand.

Bankgarantie:
Een garantie/waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van 3 maanden huur inclusief BTW en eventueel verschuldigde omzetbelasting.

Huurovereenkomst:
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) model februari 2015.

Disclaimer:
Deze informatie is door ons met de nodige zorgvuldigheid samengesteld. Onzerzijds wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.

Kenmerken

Overdracht
Huurprijs€ 1.050, - p/m
Statusbeschikbaar
Aanvaardingper datum
Bouw
Hoofdbestemmingkantoorruimte
Bouwvormbestaande bouw
Bouwjaar1886
Statusbeschikbaar
Oppervlakten en inhoud
Kantoorruimte100 m²
Indeling
Aantal bouwlagen (kantoor)2

Foto's

house
house
house
house
house
house
house
house
house
house
house
house
house
house

Locatie

Plattegronden

house
house
house

Brochure

ik wil graag:

Sinke Komejan Bedrijfsmakelaars
Molenwater 97
4331 SG Middelburg
T (0118) 62 00 62
bedrijfsmakelaars@sinke.nl

onze vestigingen:

Goes Oostwal 2-c
4461 JT Goes
T. (0113) 251 000
Stuur een e-mail
Whatsapp
Middelburg Molenwater 97
4331 SG Middelburg
T. (0118) 68 90 00
Stuur een e-mail
Whatsapp
Zierikzee Havenplein 5
4301 JD Zierikzee
T. (0111) 45 15 00
Stuur een e-mail
Bedrijfsmakelaars Molenwater 97
4331 SG Middelburg
T. (0118) 62 00 62
Stuur een e-mail
De Hypotheekshop Molenwater 97
4331 SG Middelburg
(0118) 642 007
Stuur een e-mail
Een geheel vrijblijvende waardebepaling van uw huis?