Klachtafhandeling

 

Klachtenprocedure Sinke Komejan

Als organisatie beschikken wij over een klachtenprocedure die voldoet aan de gestelde eisen van RICS. Onze klachtenprocedure kent drie fasen: Fasen 1 en 2 van de klachtenprocedure stellen onze organisatie in staat uw klacht te beoordelen, om ons een mening hierover te vormen en daarop te reageren. Onze organisatie zal proberen naar uw tevredenheid een oplossing te vinden. Bent u onverhoopt niet gelukkig met onze reactie, dan is er de mogelijkheid om het geschil via arbitrage op te lossen.

Fase 1 - via internet

Wanneer u uw klacht via internet aan ons kenbaar maakt dan wordt uw klacht geregistreerd door de secretaresse van de Directie. De klacht zelf wordt doorgeleid naar de afdeling of het kantoor, waar deze betrekking op heeft.

In overleg met de afdeling of het kantoor wordt uw klacht zo snel mogelijk in behandeling genomen en ontvangt u binnen 7 dagen een bevestiging van de ontvangst van uw klacht. Zijn wij niet instaat u direct een volledig antwoord te geven dan zullen wij u binnen 28 dagen nader informeren over de voortgang van de klachtafhandeling.

Fase 2- mondeling

Wanneer u uw klacht mondeling bij ons kenbaar heeft gemaakt en het is niet gelukt om daarover met direct betrokkenen tot overeenstemming te komen, verzoeken wij u ons de details van uw klacht op schrift testellen.

Dit om er zeker van te zijn dat wij de reden van uw klacht volledig begrepen hebben. Zend uw klacht a.u.b. naar:

Sinke Komejan Makelaars | Taxateurs
t.a.v. Mevrouw E van Wort
Molenwater 97
4331 SG Middelburg
T. (0118) 68 90 00
E. e.van.wort@sinke.nl

 

U ontvangt binnen 7 dagen een bevestiging van de ontvangst van uw klacht. Zijn wij niet in staat u direct een volledig antwoord te geven, dan zullen wij u binnen 28 dagen nader informeren over de voortgang van de klachtafhandeling.

Fase 3 - arbitrage

Indien wij niet instaat zijn overeenstemming te bereiken over de oplossing van uw klacht dan heeft u demogelijkheid verhaal te zoeken over uw klacht doormiddel van onafhankelijke arbitrage. Wij hebben ervoor gekozen gebruik te maken van de diensten van een arbiter:

Raad van Arbitrage voor de Bouw
Postbus 19290
3501 DG Utrecht
www.raadvanarbitrage.nl


 

onze vestigingen:

Goes Grote Kade 2
4461 BE Goes
T. (0113) 251 000
Stuur een e-mail
Middelburg Molenwater 97
4331 SG Middelburg
T. (0118) 68 90 00
Stuur een e-mail
Zierikzee Havenplein 5
4301 JD Zierikzee
T. (0111) 45 15 00
Stuur een e-mail
Bedrijfsmakelaars Molenwater 97
4331 SG Middelburg
T. (0118) 62 00 62
Stuur een e-mail
De Hypotheekshop Molenwater 97
4331 SG Middelburg
(0118) 642 007
Stuur een e-mail